Heeft u nog vragen?

Dit is de top 5

Andere vragen staan in het overzicht

Wij hebben onze uiterste best gedaan om per stap alles zo duidelijk mogelijk uit te leggen in het onderdeel "het proces". Toch kan het zijn dat u nog vragen heeft. Daarom hieronder de top 5 met meest gestelde vragen. Het overzicht met alle vragen per onderwerp vind u op de pagina: "overzicht alle vragen".

Top 5 meest gestelde vragen

1) Ik ben mijn login code kwijt. Hoe kan ik een nieuwe code aanvragen?

Antwoord: In het menu onder "Login" kunt u een nieuwe code aanvragen. Of klik op onderstaande knop om direct een nieuwe code aan te vragen.

2) Hoe kom ik aan een (nieuwe) blanco Attestatie de Vita?

Antwoord: In het menu onder "Downloads" kunt u een blanco formulier downloaden. Of klik op onderstaande knop om direct te downloaden.

3) Where can I get a translation of the information on this website?

Answer: We do not have an official translation of this website. You can view a machine translation of this site by pressing the Google Translate button in the menu. Thanks to Google Translate.

4) Ik ben verhuisd. Hoe kan ik mijn adreswijziging doorgeven?

Antwoord: Wij krijgen uw gegevens van uw pensioenuitvoerder. U moet wijzigingen rechtstreeks doorgeven aan uw pensioenuitvoerder. Wij houden zelf geen adresregistratie bij van alle gepensioneerden. Een lijst van pensioenuitvoerders die via ons een Attestatie de Vita opvragen vindt u hier: lijst aangesloten pensioenuitvoerders

5) Ik wil het proces graag uitvoeren op mijn tablet / smartphone. Kan dat?

Antwoord: Ja, dat kan zeker. Onze site en uw portaal is 100% geschikt gemaakt voor het gebruik met een tablet of smartphone.

Naar het overzicht met vragen