Over inloggen

Alle vragen

Alle antwoorden

Hier vindt u alle vragen en antwoorden over het inloggen.
Heeft u een vraag over een ander onderwerp? Kijkt u dan op de pagina: "overzicht alle vragen".

Vraag: Hoe kan ik inloggen op het portaal?

Antwoord: Om in te loggen op het portaal heeft uw uw code nodig die wij u hebben toegestuurd. Deze staat in de mail of in de brief die u heeft ontvangen. Om uw code in te vullen gaat u naar het portaal toe. Klik daarvoor op deze link.

Vraag: Ik heb de mail niet meer. Kunt u de code nogmaals naar mij toe mailen?

Antwoord: Als u van ons een mail heeft ontvangen gaat u naar de pagina "code nogmaals mailen". U kunt alleen een nieuwe code aanvragen met het mailadres dat wij van uw pensioenuitvoerder hebben ontvangen. Heeft u de code per post ontvangen dan kunt u op de pagina "code per post verzenden" de code nogmaals laten verzenden. Dit kan alleen naar het adres wat wij van uw pensioenuitvoerder hebben ontvangen.

Om uw mailadres of postadres te wijzigen gaat u naar de pagina "wijzigingen doorgeven".

Vraag: Wat is mijn inlogcode?

Antwoord: Uw inlogcode bestaat uit een reeks tekens. Deze hebben wij u toegestuurd in de mail of in de brief. U heeft die code nodig om te kunnen inloggen op uw beveiligde portaal. In de mail zit ook een knop waarmee u direct in uw portaal komt. U hoeft de code dan niet over te typen.

Vraag: Mijn code werkt niet. Kan ik een nieuwe code ontvangen?

Antwoord: Uw code werkt altijd. Maar let er wel op dat u de code exact overtypt. De code is "hoofdletter gevoelig". Dat wil zeggen dat u hoofdletter en kleine letter exact moet overtypen. Als u een mail heeft ontvangen dan is het het makkelijkst om gebruik te maken van de inlogknop uit uw mail. Dan komt u direct in het portaal terecht.

Vraag: Kan ik ook inloggen op mijn tablet of smartphone?

Antwoord: Ja, dat kan. Onze site en uw portaal is 100% toegankelijk met een tablet of smartphone. Klik gewoon op de link in de mail of ga naar de "inlogpagina" en typ uw inlogcode in.

Vraag: Ik heb geen toegang tot internet. Hoe kan ik de Attestatie de Vita toch via het internet opsturen?

Antwoord: Tenzij iemand deze informatie voor u heeft uitgeprint, leest u deze pagina op het internet. Dat betekent dat u wel toegang heeft tot het internet. Wellicht kent u iemand die wel internet heeft. Vraag anders uw familie of kennissen om u er bij te helpen. Hoewel het niet de voorkeur heeft kunt u uw Attestatie de Vita ook per post terugsturen. Hoe? Dat leest u op de pagina "opsturen".

Vraag: Inloggen - Hier is ruimte voor nog een vraag

Antwoord: Stel ons uw vraag en wij vullen de rubriek met veelgestelde vragen aan.

Naar het overzicht met vragen